Gestor GT


system zarządzania relacjami z klientami

współpracujący z Subiektem GT



Gestor GT to nowy system zarządzania relacjami z klientami firmy InsERT . Wspiera on działania handlowe i marketingowe, zapewniając wydajność i komfort pracy. System Gestor GT w znacznym stopniu ułatwia i przyspiesza pracę związaną z planowaniem i realizacją procesów biznesowych w firmie. Mechanizmy filtrowania i wyszukiwania pozwalają błyskawicznie dotrzeć do potrzebnych informacji i starannie wyselekcjonować grupę docelową. Dzięki temu możliwe jest lepsze dostosowanie działań do konkretnych klientów. Przejrzysty kalendarz pokazuje zakres i termin czynności do wykonania, pozwala również szybko sprawdzić, kiedy pracownik dysponuje wolnym czasem. Na dowolny czas przed zaplanowanym zadaniem można ustawić automatyczne przypomnienie. Dużym ułatwieniem jest również brudnopis, który pozwala na bieżąco zapisywać informacje (uzyskane np. podczas rozmowy z klientem), niezależnie od aktualnie używanego modułu.
Wbudowany moduł poczty elektronicznej znacznie usprawnia kontakty z klientami m.in. dzięki funkcji automatycznego przypisywana e-maili do odpowiednich klientów, możliwości zbiorczej wysyłki (mailing), szablonom wiadomości oraz historii korespondencji z klientem.

Gestor GT może pracować samodzielnie lub współpracować z Subiektem GT . Oba programy wzajemnie się uzupełniają, tworząc kompleksowy pakiet wspomagający sprzedaż i obsługę klienta.

Najważniejsze zalety:

  • możliwość planowania i rejestrowania działań w systemie takich jak: spotkania, zadania, telefony, listy, faksy, rozmowy internetowe, e-maile;
  • łatwe wyszukiwanie klienta z dowolnego miejsca w programie;
  • elastyczne sortowanie kolumn oraz mechanizmy filtrowania i wyszukiwania (w tym InsTYNKT);
  • pełna integracja z Subiektem GT (linią InsERT GT) - wspólne kartoteki towarów i kontrahentów, stany magazynowe, poziomy cen, rabaty, jednostki miar, promocje dla wybranych grup towarów lub kontrahentów, obsługa wielu magazynów, możliwość wystawiania dokumentów handlowych;
  • przygotowywanie ofert handlowych dla pojedynczego klienta lub zbiorczo - dla grupy klientów;
  • praca sieciowa wielu użytkowników programu;
  • możliwość dostosowania do własnych potrzeb (m.in. dodawanie własnych zestawień, edytowalne słowniki, pola własne, możliwość definiowania własnych scenariuszy transakcji);
  • rozbudowana obsługa poczty elektronicznej (możliwość zdefiniowania wielu kont pocztowych, rozpoznawanie e-maili klientów, historia kontaktów z klientem, tworzenie korespondencji seryjnej);
  • możliwość wystawienia zamówień na odpowiednim, zdefiniowanym przez użytkownika etapie;
  • możliwość wystawienia dokumentu sprzedaży;
  • obsługa walut (w tym pobieranie kursów walut przez Internet);
  • wygodny system notatek;
  • wydruki graficzne (tzw. lejek sprzedaży);
  • biblioteki dokumentów;